Khamis, 24 Mac 2011

family hollywood feberet fara

salam kamo...


well2 west....heeheheheh...tajuk en3 pown korang sume dah tau...kan...fara na tunjuk kat korang feberet family hollywood fara...ni diorang ni mengendong ke sana ke mari bawak anak2 diorg pergi mane2 pown....itu fara respect....bagus ar kan...tak leee anak tu terbior jeee.....hahahahah...mak ngan ayah jee populer anak2 pown nak gak.....hahahahh

dah2...kalo ko fara bab melalut ni no1....jadi mari tawan2 folo fara meh tgk family2 owang puteh ni....heheheh

okey ni family beckham ala yg dok men bola sepak tu....hahahahha ngan victoria bekas kumplan spice girl tu....haaaaaaaa mengendong ar ayah nye dok membawak anak2 p mane tu tak tahu lerr....heheehheh

okey ni family jennifer lopez n marc anthony ...anak die kembar kalo tak silap kembar laki pempoan asenye....

haaaaaaa ni family angelina jolie ngan brad pitt,,,hoaaaaa tgk ar anak2 die berbilang bangsa....tapi bagus kakak angelina ni ambik anak angkat orang2 susah...kan...kredit to kak angelina jolie....=)

okey next....ni family rapper yg agak terkenal tu...snoopy doog...ni bapak yg bertanggungjawab ni beb...selutey lah pada kamo.....hahahahha

okey ni beyonce  n jazzy...dia ngah pregnet...ni coming soon ar na bina family...heheheh

pepun...fara sonok tgk family diorng...=) wink2

1 ulasan:

  1. hyep kak fra,,
    wani tag kak fra dlm contest tw... :)

    BalasPadam

si cantek & si kacak memberi pendapat