Khamis, 19 Mei 2011

Jam tangan pelik2 kalo ada jam tangan mcm ni fara tanye org je jam pukul berape hahaahh

Salam sume......

Dunia dah makin canggih ni macam2 lah manusia ni cipta...sumenye pelik2 aje...hheheeh n tak ketinggalan lah mende yang penting sehari-harian yg mesti ada bwak bersama tak kisah lah pergi ke mne2 pun...yezzaaaa
'JAM TANGAN' penting bagi fara woooo...kalo tak pakai tu ase mcm ade sesuatu yang missing....
So, sekarang ni bukan na cerita pasal jam tangan fara tapi na bagi kawan2 sume tgk koleksi jam2 tangan yg
unik + pelik...kalo fara ade pakai pon mesti fara duk tanye org len gak 'sekarang pukul berape?' hahhahhhaah
malas cite panjang korang tgk sendiri lah heheheheheheheheheheheheh........


kalo mcm ni buley lah kite faham agi na tahu jam pukul bape

kalo mcm ni ape haram jadahnye hahahah

puas na kira skrg pukul bape last2 tanye kawan hahaah

yg jenis ni pun mcm buley na baca agi lah

kalo mcm ni korang faham tak na bace cmne? jarum panjg ntah ke mane jarum pendek ntah ke mane haahahha

mak ai!!!! jam pun ade pensil touch skrin hahahahah mcm telefon daa

ni pown spesis jam tak faham fara na baca cmne hehheh

cangih2 hheheheheh


kalo canggih sngt mcm ni sampai na bace pon mengambil mase beberape dekad bek pakai je jam biase hhaahah tapi atas diri masing2 lah kn biar bermasalah janji bergaye...aik???? pelik je peribahasa tu memanglah tu peribahasa fara je yg guna pakai hahahahhah




5 ulasan:

  1. hahaha....xphm nk baca,xreti nk ba,xjd beli la...hehe

    BalasPadam
  2. rara-hahhahah ambik2 tapi gambo jelah heheh
    jasmin-tahu takpe jgn beli hehehheehh

    BalasPadam
  3. saye baru lepas tgk ade member saye beli jam yg 1st pic tu..die beli on9

    BalasPadam
  4. farrah-frist pic tu ok lgi farrah buley agi na tahu jam pukul bape kalo yg len2 tu tak tahu lee cmne

    BalasPadam

si cantek & si kacak memberi pendapat